Het ziekenhuis

2 mei 2017 - Miagao, Filipijnen

Ben ik weer hoor!

Maandag 01-05 zijn we met z'n alle naar Iloilo Shopping Mall geweest! En dat was het zeker waard, zo veel winkeltjes, h&m, Adidas, Nike, the north face etc etc.. En!!! Mc Donalds, hmmm.. Ik vond het iets anders smaken dan in Nederland, maar nog steeds lekker! Ook hebben ze daar smoothies, broodjes, pasta's, pizza's en meer!
Ik heb wat leuke t-shirtjes, broekjes en een pyjama gekocht. Evenals wat verzorgingsspulletjes zoals bodylotion, Hello Kitty doekjes (hahaha) en een gezichtsmasker met het koppie van een vosje er op whahahah. Ook hebben we een zwembadje gekocht voor op het dakterras, en meteen opgeblazen!

Vanmiddag (02-05) zijn wij officieel voorgesteld voor heel Miagao.. Dat was even spannend want we moesten in een microfoon onszelf voorstellen. De burgemeester heeft ook nog een woordje gedaan. Alle mensen die daar zaten, langs de weg stonden en op de parkeerplaats naast het gemeentehuis maakte foto's en filmpjes.

Ook hebben we een hele presentatie gehad met alle weetjes, bezienswaardigheden en nuttige informatie gehad over Miagao! Daarna kregen we een rondleiding door het ziekenhuis. Dit was even wennen, het is echt een klein ziekenhuis met 2 afdelingen. Er lopen een paar doktoren rond, een paar verloskundige en een paar verpleegkundigen. Er is een spoedeisende hulp, een kraamafdeling en er kunnen medicijnen opgehaald worden. Vast nog veel meer maar dat kan ik nu even niet opnoemen, er was zoveel verteld dat ik dat even niet meer kan vertellen .

Nu zit ik even bij te komen van alle indrukken, de warmte in het ziekenhuis en de boodschappen die we net hebben gedaan!

Ik probeer jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden maar soms is dat nog wat lastig in verband met de tijd, het tijdsverschil en alle andere leuke dingen die hier te doen zijn!
Tot snel,
groetjes Linde!

1. Iris:
    2 mei 2017
    Klinkt een beetje als de huldiging van Vitesse.
  2. Els en Harry:
    2 mei 2017
    Hoi linde mooie verhalen al veel plezier en succes x Harry en els
  3. TD:
    2 mei 2017
    Wat een indrukken!!!!! En dan moet het eigenlijke doel van jullie verblijf daar nog komen.
  4. Gaby:
    2 mei 2017
    Shopping mall, mc Donald, pizza, pasta's, smoothies...mis alleen nog de kroket en frikandel!...jij komt je tijd wel door denk ik..
  5. Robby:
    3 mei 2017
    Wat leuk geschreven en wat een mooi warm welkom kunnen wij in nerderland nog heel veel van leren

Gr robby