Back home!

12 juli 2017 - Elst, Nederland

Lieve allemaal,

Gister ochtend ben ik weer veilig geland op Schiphol. Na een enorm lange reis van ruim 24 uur kon ik eindelijk weer iedereen die ik lief heb in de armen slaan..

Het afscheid nemen van iedereen afgelopen weekend ging iets minder gemakkelijk. De lieve familie van Janice, die zondag weer heerlijk had gekookt voor ons. De buren en tevens eigenaren van het Boarding House, die een leuk shirt voor ons allemaal hadden laten bedrukken. Alle mensen van het Health Center die ons een super mooie tijd hebben bezorgd. Afscheid nemen is natuurlijk heel dubbel, je zegt gedag tegen mensen die je waarschijnlijk nooit meer ziet maar wel een onderdeel van je leven zijn geworden.

Zondag hebben wij Janice en Ralyn een prachtig bedrag overhandigd om 8 hekken te mogen en kunnen bouwen bij het Activity Center, om zo hun terreintje af te kunnen schermen voor alle dieren die op het gras poepen en kindjes uit de buurt die spullen mee nemen die niet van hen zijn. Zo kunnen alle special childs extra fijn spelen en genieten op een plek die speciaal voor hun gecreëerd is. HIer was iedereen heel erg blij mee en zijn de donaties op een goede plek gekomen waar er zeker weten iets goeds mee word gedaan.

Maandag is onze reis terug naar huis begonnen. Hier heb ik expres niks over geplaatst, om dinsdag mijn vriendinnetje May te kunnen verassen (zij dacht dat ik nog later terug zou komen)! Verassing is gelukt, want na aankomst thuis heb ik eerst even lekker met papa, mama, Iris, Nick en Ziva kunnen knuffelen. Daarna heerlijk onder mijn eigen douche gedoucht en toen snel naar May gegaan om haar te verassen! Dit was zeker geslaagd want ze schrok haar zelf helemaal kapot toen ik daar ineens stond.

De komende dagen ga ik lekker rustig aan doen en weer bijkomen van alle mooie, spannende en indrukwekkende dingen die ik heb meegemaakt de afgelopen tijd. Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van mijn blogs, en ik zie en spreek iedereen binnenkort wel!

Liefs, Linde

1. Nick:
    12 juli 2017
    Trots op jou! Heel fijn dat je er weer bent.. super goed gedaan schat!
  2. Marjolie (iet):
    Lieve Linde
    Dank voor al je reisbloggen.
    Geniet voorlopig idd van alles en iedereen die je lief zijn. Dikke knuffel van ons. Ben en Iet.
  3. Sonja Kuijpers:
    12 juli 2017
    Zooooo blij dat jullie weer veilig thuis zijn!!!!!!
    Nu lekker bijkomen en genieten van je familie en vrienden.
    Tot snel,
    Liefs Sonja xxx
  4. Henriëtte...:
    Lieve Lin...
    Ik zal het gaan missen al jouw verhalen en belevenissen daar op de Filipijnen. Vond het super om allemaal te lezen...
    Maar.....ik ben natuurlijk héél erg blij dat ik mijn meissie weer lekker thuis heb.
  5. TD:
    12 juli 2017
    Fijn, dat je weer veilig en gezond thuis bent.
    Je kunt terugkijken op een geweldige tijd, die niet snel zult vergeten.
    Ik heb genoten van je verhalen.
  6. Katinka:
    12 juli 2017
    Welkom thuis , Lindje! Een hele ervaring rijker!
  7. Saffira:
    12 juli 2017
    Super trots op je schat, ben blij dat je weer thuis bent! Zie je snel xxx
  8. Robby:
    Hoi linde,
    Wat mooi om de te zien dat je met 8 hekken zoveel kunt betekenen, ik wilde je bedanken voor alle prachtige blogs van de afgelopen 3 maanden we hebben zo erg goed mee gekregen wat jullie daar allemaal gedaan hebben en alle avonturen die jullie beleefd hebben.....
    Maar ben ook blij dat jullie allemaal weer veilig in Nederland zijn.......
    Gr robby
  9. Géke:
    12 juli 2017
    Dank je voor de verslagen. Zo zijn we er een beetje bij geweest. Geniet maar lekker van je dierbaren weer om je heen.
    Groet Géke.
  10. Els en Harry:
    Hoi Linde
    Welkom Thuis
    gr.Harry en Els
  11. Gruson.:
    7 oktober 2017
    dit is leuk om te lezen geniet nog lang na ...een bijzondere levenservaring. groet uit Leidschendam An&Ton