Laatste dag voor vertrek!

25 april 2017 - Elst, Nederland

Hoi allemaal,

Vandaag is de laatste dag in Nederland.. Vrijdag heb ik een klein afscheids/verjaardagsfeestje gehad, wat erg leuk was. Gisteravond heb ik nog een gezellige middag en avond gehad met vrienden. Gezellig gegeten en drankjes gedaan. Een mooie afsluiting.. Zojuist een stevig ontbijt op bij mijn lieve opa en oma die weer heerlijk was, bedankt oma!

Erg leuk dat allemaal mensen mijn blog willen volgen! Hieruit blijkt maar weer dat dit een bijzondere reis mag gaan worden. Ik heb tot nu toe ook nog bijna niemand gehoord die in de Filipijnen is geweest. Ik vind het daarom extra leuk om jullie op de hoogte te houden.

Morgen vertrek ik al in de ochtend naar Schiphol. Gelukkig al online ingecheckt, boarding-passes geprint en koffers gepakt. Straks nog de laatste dingentjes in mijn handbagage doen en dan ga ik lekker op de bank genieten van mijn laatste uurtjes in Elst.

Ik wens iedereen veel succes op school, stage, werk of vakantie!