Boracay en Guimbal Hospital

14 juni 2017 - Miagao, Filipijnen

Afgelopen weekend zijn we thuis gekomen van een heerlijke (meer dan een) week lange vakantie op Boracay! Het eten was super, de bedden waren luxe en het water onder de douche was heerlijk warm.

Donderdags zijn we wezen parasailen! Dit was echt super gaaf, niet alleen het uitzicht maar ook het hangen aan een paar touwtjes een heel eind boven de zee!

Vrijdags hebben we nog eens lekker gedaan wat we de hele week al deden, cocktails drinken, heerlijk uit eten en vooral genieten van de vakantie! Helaas was zaterdag de pret weer voorbij en hebben we een lange rit naar huis overleefd. De aankomst thuis was gezellig, het regende zo hard dat je bijna met een bootje op de straat kon varen. Ohja, en toen was mijn telefoon 'm ook ineens gepeerd.. Na overal gezocht te hebben en bijna de hele hut verbouwd te hebben kwam de (gezegende) taxichauffeur terugrijden met mijn telefoon in zijn hand.. Mijn geluk kon niet meer op, tot ik een pakketje van de buurman in mijn handen gedrukt kreeg die mama mij gestuurd had. Het was dus extra genieten en een enorme ontlading dat mijn slordigheid me niet mijn mobiel had gekost..

Meteen dezelfde dag nog alle was gedaan, wat een rot werk zo op de hand.. De was van ruim 9 dagen doen, mam als ik thuis kom is de wasmachine van mij!!!!

Dinsdag ben ik begonnen met mijn stage in het Guimbal Hospital, een stukje verderop! Hier heb ik voor het eerst in mijn leven een live bevalling mogen bekijken. Dit was wel even heftig, zo'n vrouwke die zonder enige familie om haar heen of pijnstilling haar derde kindje eruit moet gooien.. Verdere 'sappige' details zal ik achterwegen laten! Het was een hele ervaring..

Morgen gaan we ons visum verlengen in Iloilo, hopen dat dit in een keer lukt!
Bedankt voor het lezen,

liefs Linde

1. Nick:
    topper!
  2. Laura:
    Leukk! Wat een ervaringen allemaal! Tot snel! X
  3. TD:
    Dat was genieten!
    En wat fijn, dat die taxichauffeur jouw telefoontje terugbezorgde.
  4. Henriëtte...:
    Hé moppie...
    Mooi verhaal weer. Blij dat je blij met het pakje bent;)
    En zo zie je maar weer, er zijn ook nog een heleboel fijne mensen en taxichauffeurs op de wereld Hihihi
    Koessie van moessie xxx
  5. Ome Ney:
    14 juni 2017
    Jeetje, wat een geluk bij een ongeluk met je mobiel..
    Fijn dat je vakantie lekker was...
    dikke x van je oompie
  6. Gaby:
    14 juni 2017
    Hé Linde..dat klinkt als een topvakantie!! Die pakken ze je niet meer af! Bijzonder om een bevalling bij te mogen wonen..wat een ervaring! Werkse weer nu je weer "thuis" bent..
  7. Elke:
    14 juni 2017
    Lieve Linde, je bent een toppertje! Leuk om jouw verhalen te lezen. Dikke kus!
  8. Els en Harry:
    14 juni 2017
    Hoi linde wat maak jij veel mee ,om nooit meer te vergeten heel veel plezier en succes nog x Harry en els
  9. Robby:
    14 juni 2017
    Hoi linde nou wat een avonturen op die welverdiende vakantie,
    en ik denk dat je in Nederland had kunnen fluiten naar je telefoon, haha

Gr robby
  10. Ronald:
    14 juni 2017
    Hoi Linde. Lekker dat alles toch weer goed is gekomen na een leuke week. Leuk je belevenissen weer te lezen Werkze in het ziekenhuis .

Gr. Ronald
  11. Ellen:
    15 juni 2017
    Fijn dat je terug kan kijken op zo'n fantastische week vakantie! Succes met de stage in het hospital. Gr.